FANDOM

-246763
Erindel Karlar Ülkesi filmindeki krallığın adıdır. Norveç'ten esinlenilen bu krallık Prenses Anna ve Kraliçe Elsa 'nın evidir.

TarihEdit

Filmin sonuna dair bilgi içermektedir.

Elsa'nın durdurulamayan gücü yüzünden kalenin kapıları Elsa gücünü kontrol etmeyi öğrenen kadar kapatılmıştır. Taç giyme töreninde Anna yüzünden yanlışlıkla güçlerini dışa vurunca krallığı kötü kış şartlarının altına soktu. Elsa kaçarken pek çok yeri dondurdu. Anna Elsa'yı aramaya çıktığında ülkede yetkili kimse olmadığından krallığı koruma görevi Hans'ın oldu. Filmin sonlarında Anna'nın çabaları ve sevgisi sayesinde Elsa kendinde buzu çözme cesaretini buldu ve krallık sonsuz kıştan kurtuldu.

MekanlarEdit

  • Erindel Sarayı: Erindel kral ve kraliçelerinin evi
  • Erindel Kilisesi: Elsa'nın taç giyme töreninin yapıldığı yer.
  • Elsa'nın Buzdan Sarayı: Elsa tarafından krallığın merkezi yerlerinden kaçtıktan sonra yapılan bir yerdir.
  • Yürüyen Kayalar Vadisi: Büyük bir vadi, trollerin evi.
  • Kuzey Dağı: Erindel'deki en yüksek dağ, aynı zamanda Elsa'nın sarayını yaptığı yer. Anna, Kristoff, Olaf ve Sven Elsa'yı bulmak için oraya gitmişlerdir.
  • Orman: Kasabanın dışında bulunan ve kurt gibi yabani hayvanlara evsahipliği yapan yerdir. Aynı zamanda Oaken'in dükkanının bulunduğu yerdir.
  •  Kasaba: Saray kapılarının dışında kalan ve Erindel halkının yaşadığı yerdir.